sobota, 24 maja 2014

Ticket


Hej !
Dzisiaj bardzo wesoły post, ponieważ nareszcie mam bilet ! Po wielu problemach w związku z tym, dzisiaj zrobiłam rezerwację! 

Miałam ograniczone fundusze, ponieważ nie mogłam wydać więcej niż 400 zł, musiałam trochę się nagłowić, aby zmieścić się w limicie. Całe szczęście udało mi się znaleźć dość tani bilet dzięki tanim liniom lotniczym Norwegian.

Już 17 czerwca lecę z Warszawy do Barcelony. Będę pierwszy raz w Warszawie, więc troszkę się stresuje, ale z drugiej strony, bez problemu poruszałam się po Barcelonie, więc Warszawa nie sprawi mi problemu ( CHYBA :D ). Żałuję, że nie uda mi się nic zwiedzić, ale może jak będę wracać, zostanę kilka dni w stolicy :)

Teraz czeka mnie jeszcze matura ustna z polskiego, egzamin na prawo jazdy i wyniesienie wszystkich książek szkolnych. Dzisiaj udało mi się posprzątać w szafach, posegregowałam ubrania, kilka z nich wyrzuciłam, zebrałam 2 worki ciuchów na oddanie. Zrobiło się trochę luźniej w szafie.

2 czerwca zaczynam kurs hiszpańskiego online. Szykują się dość intensywne dni , ale czy to nie czyni nas szczęśliwymi ? 

Don't DREAM your life, live your DREAMS.


6 komentarzy:

  1. nie stresuj się Warszawą, bez problemu wszystko ogarniesz :D
    A czy Ty uczyłaś się już kiedyś hiszpańskiego?

    OdpowiedzUsuń
  2. Warszawa jest dosyć dobrze pooznaczana, a na lotniska jest dosyć łatwy dojazd. Lecisz z Modlina czy z Chopina? Chopin jest łatwiejszy, jeśli chodzi o dojazd, chociaż z Modlinem też nie powinnaś mieć żadnych problemów.

    Dziękuję za odwiedziny!
    Pozdrawiam, oli-podroze-w-nieznane.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli do Warszawy dojeżdżasz pociągiem, najlepiej wysiąść na Dworcu Centralnym i spod dworca pojechać autobusem 175 bezpośrednio na lotnisko. Możesz też pojechać z Dworca Śródmieście pociągiem linii S2, która również jedzie bezpośrednio na lotnisko :) Naprawdę trudno się zgubić :D

      Usuń
  3. Warszawa nie taka straszna! Buźka! :)

    dodaję bloga do ulubionych, zapraszam do mnie blogbydaisy.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej, co to za kurs hiszpańskiego online? Płatny? Ja czegoś szukam dla siebie teraz do nauki języków :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń