niedziela, 18 maja 2014

Hi bloggers !

Hej :)
Mam na imię Kasia i znowu założyłam bloga. W całym swoim życiu miałam wiele blogów, nie przetrwały one zbyt długo. Mimo wszystko nadal szukam swojego miejsca w sieci i próbuję przelać swoje myśli gdziekolwiek.

Długo myślałam nad tym, w którą stronę powinien pójść mój blog. Dałam sobie dość duże pole do popisu, będę pisać "o wszystkim i o niczym". Staram się żyć szybko, zrobić jak najwięcej mogę, ponieważ życie jest tylko jedno i to od nas zależy jak je przeżyjemy.

Już za miesiąc ponownie wyjeżdżam do Hiszpanii z programem au pair . Zaragoza - moje ukochane miasto pełne szczęścia i radości. Wracam tam, po roku czasu, przepełniona wspomnieniami i tęsknotą za "moimi" dzieciakami. 


Chce podróżować, uczyć się języka i żyć, po prostu żyć.


8 komentarzy:

  1. Hej, jesteś au pair w Hiszpanii? Gdzie konkretnie?

    OdpowiedzUsuń
  2. W takim razie musimy się spotkać!!!!!! :D Kiedy przyjeżdżasz? Konkretnie do BCN czy gdzieś w pobliżu?

    OdpowiedzUsuń
  3. oh nie, omijasz weekend! :O coś się wymyśli :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Oooo, sloneczna Hiszpania :) bosko!

    OdpowiedzUsuń
  5. OJACIE. Saragossa - miasto do którego koniecznie chcę pojechać, taka piękna historyjka mojego życia.. ;)
    Na ile jedziesz?
    Koniecznie będę obserwować bloga :D

    OdpowiedzUsuń
  6. :0 wITAMY WŚRÓD BLOGOWICZEK PONOWNIE:) obserwuję oczywiście

    OdpowiedzUsuń
  7. ooo hiszpania meega <3 marzy mi się kiedyś tam mieszkać :)
    ja swoją przygodę zaczynam 5 dni po Tobie ^^
    Napisz coś więcej o rodzince i na ile jedziesz :)
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń