czwartek, 9 października 2014

Changes .

Hej Kochani !

Wracam po tak długim czasie. Jestem już w Polsce od jakiegoś czasu , studiuję i przede wszystkim żyję!

W moim życiu nastąpiło wiele zmian, wiele rozczarowań i łez. Najważniejsze jednak jest pogodzić się z tym wszystkim co się dzieje wokół mnie i po prostu zacząć żyć.

Wyjazd nie okazał się tym czym miał być, nie byłam tak szczęśliwa jak rok temu . Chyba nie bez powodu mówi się " Nie wchodź dwa razy do tej samej wody" . Niestety, to powiedzenie się sprawdziło. W następnych notkach postaram się opisać całą sytuację i trochę usprawiedliwić to, dlaczego nie pisałam przez tak długo . 


Osobną sprawą jest strata. Moment, w którym tracisz wszystko co wydawało Ci się najważniejsze
Rozczarowanie. Jedyne słowo jakie przychodzi mi na myśl. Czasem myślisz, że masz wszystko, że złapałaś/łeś Pana Boga za nogi .Masz przyjaciół, cudowny czas. I nagle nie masz do kogo napisać,porozmawiać,zadzwonić. Nie masz się komu wypłakać. Osoba, którą wspierasz całkowicie w jedną sekundę odwraca się. To było dziwne, jednak cała ta sytuacja nauczyła mnie jednego. Trzeba liczyć tylko na siebie i nie ufać ślepo każdemu, kto wydaje się cudowną osobą. Można się nieźle sparzyć.Czy czegoś żałuję ? 
Nie.  Nigdy nie powiem, że ta przyjaźń to był błąd, nigdy nie będę pluła jadem w osobę, która była najważniejszą w moim życiu. Życie to etapy, kiedy jeden etap się kończy, drugi się zaczyna
Mój się właśnie zaczął. I wiecie co wam powiem ? Jest cudownie. Jestem szczęśliwa. Studiuję cudowny kierunek jakim jest Turystyka i Rekreacja, poznałam wspaniałych ludzi (Julia, Justyna,Daria,Maja, Olimpia i wiele wiele innych.), którzy rozświetlają każdy mój dzień.

Dziś mogę powiedzieć jedno - moje życie jest wspaniałe i nie zmieniłabym w nim zupełnie nic.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz